Biuro Obsługi Klienta
Podstawowym zadaniem BOK jest ułatwianie kontaktów klientów z dostawcą łącza internetowego, przekazywanie informacji i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Osoba ze stanowiska obsługi
przede wszystkim odpowiada na wszelkie zapytania od klientów, przyjmuje zgłoszenia telefoniczne awarii, systematycznie gromadzi i opiekuje się
dokumentacją dotyczącą współpracy z każdym klientem.
Zapraszamy do kontaktu
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
-
Infolinia
503 384 159- Pon. - Piątek: 9:00 - 18:00
- Sobota: 9:00 - 17:00
-
Biuro czynne:
- Pon. - Piątek: 9:00 - 17:00
- Sobota: 9:00 - 17:00
- Aleja Pokoju 8/39
42-200 Częstochowa
-
Poczta
- biuro@inter-com.net.pl
Zanim zgłosisz awarię

- 1. Odłączyć od zasilania wszystkie urządzenia zasilacz anteny/router
- 2. Odłączyć od zasilania komputer
- 3. Sprawdź stan połączenia kabli sieciowych.
- 4. Sprawdź konfigurację karty sieciowej / WiFi
- 5. Sprawdź konfigurację programów antywirusowych, firewalli oraz przeglądarek internetowych
- 6. Podłącz ponownie do zsilania zasilacz anteny / router / komputer
- 6. W przypadku braku rezultatu skontaktuj się z nami